در بخش پژوهش و فناوری نیازمند فعالیت بیشتر هستیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 441
نویسنده : حامد عابدی

خبرگزاری ایمنا: معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شرکتهای مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از لحاظ کیفی در وضع مطلوبی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید احمدی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و جدید شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه تعداد شرکتهای دانش بنیان طبق برنامه جامع علمی کشور باید ۲۰ هزار باشد که تاکنون تنها سه هزار و ۳۰۰ شرکت دانش بنیان تاسیس شده است، اظهار کرد: باید تلاش بسیاری برای تحقق برنامه های موجود در سند چشم انداز ۱۴۰۴ انجام شود.
وی افزود: سیاست وزارت علوم ایجاد فرهنگی در نسل جدید برای تعامل در عرصه بین الملل و کشورهای دیگر است تا بتوانیم بازارهای جهانی را در دست گیریم.
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به اینکه شرکتهای دانش بنیان در اصفهان باید به سمت نوآوری و خلاقیت های بیشتر گام بردارند، ادامه داد: شرکتهای مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از لحاظ کیفی در وضع مطلوبی قرار دارند.
وی ظرفیت سازی و ظرفیت سنجی را از وظایف اصلی شرکتهای دانش بنیان دانست و افزود: این شرکت ها نباید فقط تفکر صنعتی داشته باشند و باید در تولیدات محصولات هنری، فرهنگی و علوم انسانی نیز فعالیت کنند.
احمدی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش عالی از لحاظ کمی و کیفی در وضع مناسبی قرار داریم، بیان کرد: در بخش پژوهش و فناوری از لحاظ کیفی نیازمند فعالیت بیشتر هستیم و از نظر کمی هنوز با آمار برنامه های بالادستی فاصله زیادی داریم.
در این مراسم مهدی کشمیری به عنوان رییس جدید شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان معرفی و از تلاشهای محمود شیخ زین الدین رییس سابق این شهرک قدردانی به عمل آمد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: